• Esztétikai bőrgyógyászat
  • Botox ránctalanítás

Bőrsebészet

Bőrgyógyásza eltávoltásra javasolt egy vagy több anyajegyet, esetleg esztétikai okból szeretne megszabadulni bőrelváltozásától? Rendelőnkben lehetőség nyílik a bőr jó- vagy rosszindulatú elváltozásainak szakszerű, plasztikai sebészeti módszerekkel történő eltávolítására, illetve a köröm betegségeinek korszerű és hatékony sebészi kezelésére. A műtéteket Dr. Venczel László sebész szakorvos végzi, aki több mint 15 éve végez nagy számban bőrsebészeti műtéteket.

Rendelőnkben helyi érzéstelenítésben az alábbi műtéteket végezzük:

• anyajegy eltávoltás, sebzárás esztétikai varratsorral
  • jóindulatú bőrdaganatok vagy  bőr alatti daganatok eltávoltása (lipoma, atheroma, fibroma, dermatofibroma stb.)
  • a bőr rosszindulatú daganatainak szakszerű sebészeti eltávoltása (basalioma, spinalioma, melanoma kezdeti stádiumai)
  • benőtt köröm műtéti megoldása hatékony sebészeti módszerrel

Bőrsebészeti lehetőségek a Dermaklinika rendelőben

Napjainkra a bőrsebészeti ellátás önálló szakmává fejlődött, igen fontos, hogy ebben járatos szakember végezze a bőrsebészeti beavatkozást, legyen szó anyajegy eltávolításról, bőrdaganat kimetszéséről vagy a köröm műtéteiről. A gyógyuláshoz elengedhetetlen az első szakszerű sebészeti ellátás, mely garantálja a gyógyulást valamint mai kor esztétikai követelményeinek is megfelel.

Rendelőnkben nagy hangsúlyt fektetünk a gyerekek bőrsebészeti ellátására, hiszen kis pácienseink sokkal érzékenyebbek az ilyen típusú műtéti beavatkozásokra, több türelemre, gondosabb odafigyelésre van szükség a fájdalommentes műtéti eljáráshoz.

Az anyajegyek sebészi eltávolítása, kimetszése igen aprólékos, igényes sebészi feladat, mely odafigyelést és szakértelemet kíván. Mindenek előtt pontos bőrgyógyászati diagózisra van szükség, hogy a lehető legjobb, legmegfelelőbb műtéti eljárást kapja a páciens. Másodsorban rendkívül fontos a műtéti tervezés, az adott testtájéknak megfelelő sebészi metszésvezetés, finom, aprólékos műtéti technika megfelelő eszközök felhasználásával, gondos vérzéscsillapítás valamint az esztétikai bőrvarrat. Mindezen tényezők együttesen garantálják azt, hogy az anyajegy a szakma szabályai szerint legyen eltávolítva, megfelelő biztonsági zónával, illetve, hogy a végleges esztétikai eredménnyel a páciens elégedett legyen. Természetesen minden általunk eltávolított anyajegyet szövettani vizsgálatra küldünk, így bőrgyógyásza pontos képet kap az eltávolított anyajegy típusáról, valamint a helyes műtéti kivitelezésről.

A rendszeres bőrgyógyászati szakvizsgálat során olyan bőrelváltozások jelenlétét tárhatja fel a bőrgyógyász szakorvos, amely sebészeti eltávolítást igényel. Más esetben a páciens kérheti az őt zavaró bőrelváltozás kimetszését a bőrsebésztől. Ilyen elváltozás lehet többek között az atheroma,  dermatofibroma, fibroma.
Gyakran a bőr alatt jelennek meg olyan elváltozások, jóindulatú daganatok, melyek eltávolítása indokolt. Leggyakrabban a bőralatti zsírszövetben növekvő lipoma (zsírdaganat) miatt fordulnak hozzánk pácienseink. Ezeket a műtéteket érdemes mielőbb elvégezni, hiszen a megnövekedett elváltozások nagyobb műtéti heggel távolíthatóak el.

Bőrdaganat (keratoacanthoma) eltávolításaAz emberi szervezetben leggyakrabban előforduló rosszindulatú daganatok a bőr rosszindulatú daganatai, a basaliomák és spinaliomák. Ezek a bőrelváltozások bár rosszindulatú daganatnak számítanak, mégis időben és a szakmai szabályainak betartása mellett eltávolítva őket, teljes gyógyulás várható. Ilyen esetben természetesen a műtétet követően hosszú távú bőrgyógyászati utánkövetés is szükséges.
Lid est laborum dolo rumes fugats untras. Etha rums ser quidem rerum facilis dolores nemis onis fugats vitaes nemo minima rerums unsers sadips amets. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci amets uns. Etharums ser quidem rerum. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Asunt in anim uis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla dolores ipsums fugiats. Etha rums ser quidem rerum facilis dolores nemis onis fugats vitaes nemo minima rerums unsers sadips amets. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud neque porro quisquam est. Asunt in anim uis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla dolores ipsums fugiats voluptas amet uns.

• Cras rutrum leo at odio volutpat donec fermentum porttitor nunc maecenas quis Etharums ser quidem rerum facilis
  • Aenean faucibus sapien a odios suspendisse venenatis euismod cras dolores amets unsers fugiats.
Benőtt köröm előtte-utána A benőtt köröm betegség egy nagyon gyakori állapot, mely főként az öregujjat (nagy lábujj) érinti, és általában hibás körömápolási szokások állnak a hátterében. Gyermekeknél és felnőtteknél egyaránt előrfordul. Nem súlyos esetben elegendő lehet a konzervatív kezelés valamint a páciens részletes tájékoztatása és oktatása az öregujj körmének ápolásával kapcsolatban, súlyosabb esetekben azonban elengedhetetlen a műtét. Fontos, hogy a benőtt köröm műtétet hozzáértő, gyakorlott sebész végezze, akinek nagy tapasztalata van a benőtt köröm műtéti megoldásaival, ugyanis nem megfelelően kivitelezett műtétek után rendkívül magas a kiújulási arány.

A rendelőnkben alkalmazott gyógykezelés és műtéti megoldás után a páciensek általában 1 hét alatt meggyógyulnak, kiújulásra nem kell számítani.

Köszönjük érdeklődését

• Betegeinket igyekszünk mindig a lehető legmagasabb színvonalon ellátni, fontos számunkra a folyamatos szakmai fejlődés
  • Szívünkön viseljük betegeink sorsát: fontosnak tartjuk betegeink utánkövetését a gyógyulásig
  • Korszerű orvosi tanácsadással a betegségek megelőzésére is nagy hangsúlyt fektetünk
  • Keressen minket elérhetőségeink bármelyikén, felvesszük Önnel a kapcsolatot!